Opći uvjeti poslovanja
Informacije o trgovačkom društvu
MICOMP d.o.o. za proizvodnju, trgovinu i servis
Ulica Goranec 6/a, Tužno
Tvrtka upisana u trgovački registar: Trgovački sud u Varaždinu
Iznos temeljnoga kapitala društva: 18.596,00 kuna
Član uprave društva: Z. Vincek
Poslovna banka: Zagrebačka banka d.d. IBAN HR09 2360 0001 1017 22813
Privredna banka d.d. IBAN HR18 2340 0091 1100 10093
MBS: 070039811
OIB: 44960500845
Opće odredbe
Uvod
- Tvrtka Micomp d.o.o. vrši usluge prodaje proizvoda u izložbenom salonu i prodajnom prostoru na adresi: Braće Radić 45, 42 000 Varaždin. Uz izložbeno prodajni prostor, korisnicima naših usluga prezentiran je interaktivni katalog proizvoda putem internetskih stranica na domeni www.micomp.hr (u daljnjem tekstu Internetska stranica). Osnovna namjena Internetske stranice jest pružanje informacija o proizvodima i uslugama krajnjim korisnicima, uz mogućnost pretraživanja, postavljanja upita o proizvodima i uspostavu kontakta s krajnjim korisnicima preko kontakt obrasca.
- Internetska stranica privatno je vlasništvo tvrtke Micomp d.o.o. čijim sadržajem ista upravlja, te zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili ukinuti bilo koji segment poslovanja, uključujući, i bez ograničenja, sadržaj, vrijeme dostupnosti, kao i opremu potrebnu za pristup ili korištenje stranica. Također, tvrtka Micomp d.o.o. može prestati posluživati bilo koji dio informacija, ili bilo koju vrstu informacija, može promijeniti ili ukinuti bilo koji način prijenosa podataka te može promijeniti brzine prijenosa podataka, kao i bilo koje njihove druge karakteristike.
- Tvrtka Micomp d.o.o zadržava pravo u bilo kojem trenutku, i bez prethodne obavijesti, ukoliko to smatra potrebnim, ukinuti ili izmijeniti bilo koji od ovdje navedenih Općih uvjeta poslovanja. Stoga, savjetujemo krajnje korisnike da s vremena na vrijeme ponovo pročitaju informacije sadržane u Općim uvjetima poslovanja, kako bi ostali informirani o eventualnim izmjenama. Nastavkom korištenja Internetske stranice i nakon objave novih promijenjenih Općih uvjeta poslovanja, podrazumijeva se da Korisnik prihvaća izmjene.
- Uz navedene uvjete, tvrtka Micomp d.o.o. ne odgovara, bez obzira na uzrok ili trajanje, za bilo koje pogreške, netočnosti, ili druge nedostatke, neprikladnost ili neizvornost, informacija koje nenamjerno i neopaženo od strane administratora, mogu biti prisutne na ovoj Internetskoj stranici i bilo kakva potraživanja ili gubitke koji iz tog proizlaze.
- Korištenjem ove Internetske stranice izjavljujete da ste upoznati i suglasni s ovdje iznesenim uvjetima korištenja i pravilima. Ukoliko se s ovdje navedenim uvjetima korištenja i pravilima ne slažete, molimo Vas da se suzdržite od uporabe iste.
Oprema
- Krajnji korisnik je odgovoran za nabavu i održavanje svoje računalne opreme, uključujući sav software i hardware koji posjeduje i koji koristi, kao i drugu opremu potrebnu za pristup i korištenje ovih internetskih stranica te sve sa tim povezane troškove.
- Micomp d.o.o. nije odgovoran za bilo kakva oštećenja opreme krajnjeg korisnika koja mogu nastati kao posljedica korištenja ovih internetskih stranica.
- Za korištenje ovih internetskih stranica krajnji korisnik mora imati pristup internetu.
Ponašanje krajnjeg korisnika
- Krajnji korisnici ne smiju putem ove Internetske stranice objavljivati ili prenositi bilo kakve materijale koji ugrožavaju, ili na bilo koji način krše prava drugih, bilo kakav materijal koji je po svojoj prirodi nezakonit, ugrožavajući, uvredljiv, klevetnički, koji narušava ili ugrožava privatnost, koji je vulgaran, opscen, ili na drugi način nepoželjan u odmjerenoj komunikaciji, koji potiče na protupravne aktivnosti, ili na drugi način krši bilo koji propis.
- Također krajnji korisnici ne smiju koristiti ovu Internetsku stranicu za oglašavanje ili izvođenje bilo kakve komercijalne, vjerske, političke, ili nekomercijalne promidžbe.
Intelektualno vlasništvo
- Svi materijali koji se nalaze na Internetskoj stranici ekskluzivno su pravo tvrtke Micomp d.o.o. ili se koriste uz izričito odobrenje nositelja autorskih prava.
- Bilo kakvo kopiranje, distribucija, prijenos, objavljivanje, povezivanje, dubinsko povezivanje, ili mijenjanje na drugi način ovih internetskih stranica bez izričitog pismenog odobrenja tvrtke Micomp d.o.o. strogo je zabranjeno!
- Kršenje Općih uvjeta poslovanja može dovesti do pokretanja parničnih postupaka i/ili do kaznenog progona protiv počinitelja radi povrede autorskih prava ili prava kojeg drugog oblika intelektualnog vlasništva.
U daljnjem tekstu Općih uvjeta, radi bolje jasnoće i razumijevanja teksta, umjesto termina Krajnji korisnik bit će korišten termin Kupac, a umjesto tvrtka Micomp d.o.o. termin Prodavatelj, te u situaciji kada je između Krajnjeg korisnika i tvrtke Micomp d.o.o. sklopljen Ugovor o kupoprodaji.
Narudžba
- Posjetom izložbeno-prodajnog prostora Prodavatelj će Kupcu prezentirati informacije o proizvodima koji su izloženi, kao i svim aktualno dobavljivim proizvodima i raspoloživim uslugama. Temeljem pruženih informacija Kupac može realizirati kupovinu, u izložbeno prodajnom prostoru Prodavatelja, u skladu s Općim uvjetima poslovanja.
- Pregledom interaktivnog kataloga koji se nalazi na Internetskoj stranici (www.micomp.hr) Kupac može zatražiti ponudu za proizvode, koji se nalaze u ponudi, slanjem Upita o proizvodu ili navođenjem točne oznake modela proizvoda u kontakt obrascu. Po primitku upita, Prodavatelj će u najkraćem mogućem roku, Kupcu pružiti informacije o proizvodima od interesa, nakon čega Kupac može izvršiti kupnju u skladu s Općim uvjetima poslovanja.
- Prilikom izbora proizvoda, Kupcu preporučujemo da detaljno pregleda opis i specifikaciju karakteristika proizvoda koji su, uz fotografiju, navedeni u katalogu na stranici pojedinog proizvoda. Unatoč nastojanju što vjernijeg prikaza proizvoda, fotografija može prikazivati načelan izgled i ne može prikazivati do detalja konkretan proizvod. Stoga, kako bi odabrali proizvod koji ispunjava Vaše zahtjeve, prilikom donošenja odluke o kupnji, pridodajte prednost opisu i specifikaciji karakteristika koje se nalaze uz fotografiju. Prodavatelj ne preuzima odgovornost za krivo naručene proizvode i bilo kakve troškove, potraživanja ili gubitke koji iz tog proizlaze.
- Prodavatelj će poduzeti sve potrebne mjere i angažirati sve raspoložive resurse kako bi izvršilo u primjerenom roku isporuku naručenog proizvoda. U slučaju da naručeni proizvod iz nekog razloga više nije dobavljiv, o tome će obavijestiti Kupca i ponuditi mu mogućnost kupnje proizvoda koji je raspoloživ za isporuku i koji je po svojim karakteristikama najsličniji proizvodu koji više nije dobavljiv. Prodavatelj ne preuzima odgovornost za posljedice opisane izvanredne situacije.
Način plaćanja
- Plaćanje gotovinom
Jednokratno plaćanje novčanicama Kupac može izvršiti u izložbeno prodajnom prostoru Prodavatelja.
- Plaćanje transakcijskim računom / virmanom
Prilikom ovog načina plaćanja, Kupac zaprima na svoju e-mail adresu, ili na prodajnom mjestu preuzima, ponudu sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji treba uplatiti iznos ponude. Potom se uplata može izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji Kupac inače plaća svoje račune - putem banke, pošte, Fine tj. organizacije ovlaštene za obavljanje poslova platnog prometa.
- Plaćanje karticama
Jednokratno plaćanje American Express, Visa, MasterCard, Diners i Maestro karticama ili obročno potrošačkim kreditom Zagrebačke banke na prodajnom mjestu.
Plaćanje transakcijskim računom (virmansko plaćanje) smatra izvršenim u trenutku primitka uplate na žiro-račun Prodavatelja, a kada se plaća karticom u trenutku autorizacije od strane izdavatelja kartice.
Plaćanje usluga servisne službe i rezervnih dijelova vrši se preko mobilnog naplatnog uređaja isključivo u gotovini ili transakcijskim računom uz unaprijed definirane uvjete.
Uvjeti dostave
- Rok isporuke proizvoda koji su plaćeni u skladu s predočenom ponudom iznosi 1 do 5 radnih dana, unutar područja Republike Hrvatske, osim nekih jadranskih otoka, gdje rok isporuke može biti duži ili je moguća dostava do trajektnog pristaništa na kopnu.
- Ukoliko želite dogovoriti termin dostave točno u određeno vrijeme, molimo Vas da navedete odgovarajući termin dostave slanjem povratne e-mail poruke ili na telefonski broj istaknut na Internetskoj stranici.
- Za narudžbe u iznosu višem od 100 € (753,45 kn) dostava je besplatna, što uključuje sve velike kućanske uređaje (perilice rublja, sušilice, glačala na paru, valjci, hladnjaci, perilice posuđa, aparati za kavu, parne pećnice), osim uređaja nakoje je odobren popust pri ćemu se trošak dostave obraćunva prema dogovoru sa strankom. U suprotnom, za iznose manje od 100 € (753,45 kn), troškove dostave snosi Kupac i oni okvirno po narudžbi iznose 5 € (37,67 kn).
- Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt adrese koju je Kupac istaknuo kao adresu dostave prilikom narudžbe proizvoda. Ukoliko se radi o stambenom objektu s više katova, dostavljač nije obvezan nositi robu do kata na kojem se nalazi Kupac već do ulaza u stambeni objekt, odnosno do najbliže točke u kojoj je moguć pristup teretnom vozilu kojim se vrši dostava.
- Izričito uz prethodni dogovor, Kupcu može biti izvršena dostava u stambeni objekt (na kat na kojem se nalazi Kupac), uz uslugu priključenja, ugradnju uređaja i stavljanje u pogon od ovlaštene servisne službe. U ostalim situacijama dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt sukladno opisu u prethodnom pasusu/članku.
- Prilikom dostave, uz kupljene proizvode, Kupac dobiva sve popratne dokumente - upute za korištenje na hrvatskom jeziku, jamstveni list, te potvrdu o primitku pošiljke koju je potrebno potpisati. Potpisom potvrde o primitku pošiljke Kupac potvrđuje da su isporučeni proizvodi jednaki naručenim, te da je isporučene proizvode pregledao i da su isti preuzeti bez vidljivih vanjskih oštećenja, uz svu popratnu dokumentaciju. U slučaju, da se prilikom dostave, utvrde opisane nepravilnosti, molimo Vas, da nas odmah obavijestite kako bi poduzeli radnje vezene uz otklanjanje istih.
- Popratni dokumenti (jamstveni list i korisničke upute na hrvatskom jeziku) najčešće su pričvršćeni s vanjske strane na originalnoj ambalaži proizvoda. Prilikom zbrinjavanja iste, vodite računa da zajedno sa ambalažom ne odbacite korisničke upute na hrvatskom jeziku, jamstveni list i ostale popratne dokumente koji su priloženi (npr. planovi ugradnje i sl.).
- Kupac može preuzeti kupljene proizvode osobno u našem izložbeno-prodajnom prostoru ili skladištu, odmah po izvršenoj uplati ili u skladu sa dogovorenim rokom isporuke.
Raskid i povrat
- Kupac ima pravo, pisanom obaviješću dostavljenom Prodavatelju, raskinuti Ugovor o kupoprodaji u roku od 14 dana računajući od dana od kada je njemu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.
- Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora Prodavatelju uputiti obavijest o svojoj odluci da raskine ugovor na papiru ili na drugom trajnom mediju i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor. Po primitku obavijesti, Prodavatelj će Kupcu dostaviti potvrdu o primitku obavijesti o raskidu.
- Prodavatelj mora bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad je zaprimio obavijest o odluci Kupca da raskida ugovor, vratiti Kupcu sve što je ovaj platio na temelju ugovora.
- Prodavatelj nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat Kupčevog izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio Prodavatelj.
- Osim ako Prodavatelj izričito nije ponudio da robu koju Kupac vraća sam preuzme, Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat plaćenog dok mu roba bude vraćena, odnosno, nakon što mu Kupac dostavi dokaz da je robu poslao natrag Prodavatelju, ako bi o tome Prodavatelj bio obaviješten prije primitka robe.
- Osim ako Prodavatelj izričito nije ponudio da robu koju Kupac vraća sam preuzme, Kupac mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor.
- Kupac mora snositi direktne troškove povrata robe.
- Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
- Pravo Kupca na jednostrani raskid ugovora zakonom je isključeno u više slučajeva i u takvim slučajevima postotci umanjenja vrijednosti robe navedeni su u nastavku u tabličnom prikazu.
Postotak umanjenja vrijednosti robe obzirom na stanje originalne ambalaže Vrsta proizvoda Neoštećena
ambalažaOštećena
ambalažaBez originalne
ambalažeKućanski uređaji 0% 10% 20% Uređaji za profesionalnu primjenu 0% 10% 20% Pribor i oprema 0% 10% 20% Postotak umanjenja vrijednosti robe obzirom na stanje vraćenog proizvoda Vrsta proizvoda Proizvod originalno zapakiran Proizvod nije korišten, već je isključivo isprobana funkcionalnost Proizvod korišten Kućanski uređaji 0% 0% Prema procijeni štete od strane servisne službe Uređaji za profesionalnu primjenu 0% 0% Prema procijeni štete od strane servisne službe Pribor i oprema 0% 0% Prema procijeni štete od strane servisne službe - Prodavatelj utvrđuje stanje vraćene robe i to pregledom od strane servisne službe.
- U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), Prodavatelj ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda.
- Kupac nema pravo na povrat / jednostrani raskid Ugovora u slučajevima propisanim člankom 79. Zakona o zaštiti potrošača, a posebice ako je:
- ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora, ako usluga bude u potpunosti ispunjena;
- predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupcu;
- predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave;
- predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe;
- predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima;
- Kupac posebno zahtijevao posjet Prodavatelja radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je Kupac izrijekom zahtijevao, Prodavatelj pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom;
- Kupac nema pravo na povrat i jamstvo za kupljene rezervne dijelove ako ugradnju izvodi samostalno.
- Neovisno o zakonskom pravu na jednostran raskid, Kupac ima pod istim uvjetima pravo na povrat proizvoda, na teret Prodavatelja u slučaju:
- kada je isporučen proizvod koji nije naručen
- kada je isporučen oštećeni proizvod (Kupac snosi teret dokaza da je proizvod bio oštećen prije predaje Kupcu ili prijevozniku kojega je odredio Kupac)
- Kupac je, u svim slučajevima kada vrši povrat proizvoda po bilo kojoj osnovi, proizvod koji vraća Prodavatelju dužan vratiti u originalnoj ambalaži, zajedno sa svim pripadajućim dijelovima i dokumentacijom, a svaka oznaka kojoj je svrha ukazati kako proizvod nije korišten ili oštećen ne smije biti uklonjena ili oštećena (osim u slučajevima kada se ostvaruje pravo iz jamstvenog lista u odnosu na oznake koje ukazuju da proizvod nije korišten).
Jamstvo i servis
Za sve kupljene proizvode Kupac dobiva jamstvo u trajanju i u skladu s uvjetima navedenim u jamstvenom listu koji se isporučuje zajedno s kupljenim proizvodom.
Redovno jamstvo proizvođača za Miele kućanske uređaje iznosi 24 mjeseca. Za vrijeme trajanja promotivnih ponuda vezanih uz produženje jamstvenog perioda, redovno jamstvo proizvođača, prilikom kupnje određenog proizvoda, dodatnog pribora ili opreme, može biti produženo u skladu odredbama aktualne promotivne ponude. Redovno jamstvo za Miele uređaje za profesionalnu primjenu iznosi 12 mjeseci.
Kupnjom Miele uređaja odlučili ste se na dugotrajnost i najbolju kvalitetu. Međutim, zatrebate li slučajno pomoć, Miele servisna služba rasprostranjena je području RH.
Pisani prigovor, odgovor, obavijesti
Pisani prigovor sukladno članku 5. stavku 12 i članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, Kupac može dostaviti u pisanom obliku, poštom ili osobno na adresu izložbeno prodajnog prostora Prodavatelja ili na e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.. Odgovor ćemo dostavit najkasnije 15 dana od primitka.